Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle açıklama yaptı.
Aşkın; "Eğer bir şehirde, engellerin önündeki engeller kaldırılamıyorsa o şehir veya ülkenin modern veya çağdaş olduğu söylenemez. Göreve geldiğimiz günden itibaren her türlü imkanlarımızı seferber ederek engellilerimizin önündeki engelleri kaldırmaya çalışıyoruz. Engelliler Meclisi'nin talepleri doğrultusunda engelli kardeşlerimizin ihtiyaçlarını gideriyoruz. Bir milletin onuru, gururu, haysiyeti, muhtaçlarının ne halde olduğuyla ölçülür. Yaşlıların aciz olduğu, engellilerin aciz olduğu milletler ne kadar kalkınmış olursa olsun ne kadar gurur dolu bir tarihi olursa olsun, yeterli değildir" dedi.
Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın, engellilerin engelsiz bir dünyada yaşayabilmesi için ne gerekiyorsa yapılmaya devam edileceğini sözlerine ekledi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.