Kula ekonomisinin canlanmasına katkı sağlamak için Kula Belediyesi Proje Birimi, Kula Esnaf ve Sanatkarlar Odası ve Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB) tarafından ortaklaşa düzenlenen "Girişimcilik Proje Destek Programı"na başvuranlarla mülakat yapıldı.
Kula Belediyesi toplantı salonunda gerçekleştirilen mülakata 85 kişi katıldı.
KOSGEB KOBİ Uzmanı Baha Yıldız tarafından yapılan mülakatlarda başarılı bulunan 30 kişiye eğitim semineri verileceği, eğitimlerin 30 Ocak 2012 tarihinde başlayacağı bildirildi.
- MANİSA
Son Dakika › Yerel › Kula'da Kosgeb Mülakatları Tamamlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.