Küre Belediyesi'ne Yeni Alınan Araçlar Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Küre Belediyesi'ne Yeni Alınan Araçlar Hizmete Girdi

Küre Belediyesi\'ne Yeni Alınan Araçlar Hizmete Girdi
07.02.2014 18:10  Güncelleme: 10:13

Küre Belediyesi'ne yeni alınan araçlar düzenlenen törenle hizmete girdi.

Belediye Başkanı Kamil Aydınlı, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törende yaptığı konuşmada, 6 ton su kapasiteli yeni bir yangın arazözü ve bir kamyoneti belediye bünyesine kazandırdıklarını söyledi.

Aydınlı, "Yeni itfaiye arazözümüzle yangınlara daha güçlü müdahale etmeyi amaçlıyoruz. Arazöz, olası bir yangın durumunda ilçemizin her bölgesine hızla ulaşabilecek bir durumda. Ayrıca, Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere  kamyoneti belediyemize kazandırdık." diye konuştu. - Kastamonu

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Küre Belediyesi'ne Yeni Alınan Araçlar Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement