Belediye Başkanı Kamil Aydınlı, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törende yaptığı konuşmada, 6 ton su kapasiteli yeni bir yangın arazözü ve bir kamyoneti belediye bünyesine kazandırdıklarını söyledi.
Aydınlı, "Yeni itfaiye arazözümüzle yangınlara daha güçlü müdahale etmeyi amaçlıyoruz. Arazöz, olası bir yangın durumunda ilçemizin her bölgesine hızla ulaşabilecek bir durumda. Ayrıca, Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere kamyoneti belediyemize kazandırdık." diye konuştu. - Kastamonu
Son Dakika › Yerel › Küre Belediyesi'ne Yeni Alınan Araçlar Hizmete Girdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.