Kütahya Valisi, Başarılı 2 Öğrenciyi Altınla Ödüllendirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya Valisi, Başarılı 2 Öğrenciyi Altınla Ödüllendirdi

Kütahya Valisi, Başarılı 2 Öğrenciyi Altınla Ödüllendirdi
24.07.2012 16:15

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, SBS'de derece elde eden 2 öğrenciyi altınla ödüllendirdi.

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, SBS'de derece elde eden 2 öğrenciyi altınla ödüllendirdi.

Vali Kenan Çiftçi, makamında kabul ettiği SBS'de 500 tam puanla Türkiye 8'ncisi olan Gülden Önder ile Ek Y-MF-1 Puan türünde Kütahya birincisi olan Mehmet Ulu'yu tebrik ederek küçük altın taktı.

Körfez Dershanesi Müdürü Şükrü Tunç ve öğrenci velilerinin de bulunduğu ziyarette Vali Çiftçi, öğrencilerin gelecekte düşündükleri okul hakkında bilgiler alarak başarılarının daim olması dileklerinde bulundu.

(EFE)

24.07.2012 15: 55: 47

TSI

NNNN - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kütahya Valisi, Başarılı 2 Öğrenciyi Altınla Ödüllendirdi - Son Dakika


Advertisement