Magandalar Bankları Söküp Attı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Magandalar Bankları Söküp Attı

Magandalar Bankları Söküp Attı
30.03.2012 09:47

Bilecik'te belediye tarafından çeşitli yerlere konulan banklar ve aydınlatma lambaları magandalar tarafından tahrip edildi.

Bilecik'te belediye tarafından çeşitli yerlere konulan banklar ve aydınlatma lambaları magandalar tarafından tahrip edildi.

Bilecik'te şehir eşkıyaları çöp kovaları, oturma bankları ve aydınlatma direklerini hedef alarak kullanılamaz hale getiriyor. Magandalar son olarak aydınlatma direklerinin lambalarını kırıp oturma banklarını yerinden söküp attı. Çevreye böyle zarar verilmesine tepki gösteren vatandaşlar, "Böyle kendini bilmez kişilerin bir önce yakalanarak toplum ve kamu malına zarar vermekten cezalandırılmaları gerekir" dedi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Magandalar Bankları Söküp Attı - Son Dakika


Advertisement