Manisa Belediye Salihli'de Galip Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa Belediye Salihli'de Galip Geldi

Manisa Belediye Salihli\'de Galip Geldi
02.03.2014 19:48

Bölgesel Amatör Lig 8. Grupta mücadele eden Manisa Belediyespor Salihli Belediyespor karşısında 1-0 galip geldi.

Bölgesel Amatör Lig 8. Grupta mücadele eden Manisa Belediyespor Salihli Belediyespor karşısında 1-0 galip geldi.

Manisa Belediyespor'u galibiyete taşıyan gol ise 41. Dakikada Engin Ün'den gelirken, Salihli Belediyespor'da Mustafa ile Cenk kırmızı kart gördü ve takımını 9 kişi bıraktılar. Öte yandan Salihli Belediyespor'un kalecisi Hasan Ali Ersol, kritik kurtarışları ile 9 kişi kalan takımının fark yemesini önledi. Manisa Belediyespor'dan Cüneyt ise başından aldığı darbe sonucu Salihli Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Bu sonuçla Manisa Belediyespor puanını 46'ya yükselterek liderliğini sürdürürken Salihli Belediyespor 34 puanla 7. Sırada yer aldı. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Manisa Belediye Salihli'de Galip Geldi - Son Dakika


Advertisement