MHP Ferizli İlçe Başkanı İsmail Apti, görevinden istifa etti.
Apti, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yerel seçimlerde belediye başkan aday adayı olacağını söyledi.
30 yıl belde ve ilçe teşkilatlarında görev yaptığını dile getiren Apti, "Son yapılan ilçe kongeremizde arkadaşlarımızın desteğiyle ilçe başkanlığına ve genel kurul delegeliğine getirildim. MHP'nin başarısı için mücadele eden birisi oldum. Doğup büyüdüğüm ilçeye iyi hizmetler getirilmesi için yerel yönetim belediye başkanlığına aday aday olmak için ilçe başkanlığından istifa ediyorum. Bugüne kadar yaptığımız tüm çalışmalarda yanımda olan arkadaşlarıma teşekekkür ediyorum" şeklinde konuştu.
Apti, il ve ilçe teşkilatının vereceği görevleri yerine getirmeye hazır olduğunu, partisinin başarısı için mücadele edeceğini sözlerine ekledi. - Sakarya
Son Dakika › Yerel › MHP Ferizli İlçe Başkanı Apti, Görevinden İstifa Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.