MHP Saruhanlı İlçe Başkanı seçilen Adnan Kesici, İlçe Seçim Müdürlüğü'nden mazbatasını alarak görevine başladı.
Adnan Kesici, parti yönetim kurulu üyeleriyle birlikte geldiği İlçe Seçim Müdürlüğü'nden mazbatasını aldıktan sonra yaptığı açıklamada, Birol Teksin'den devraldığı görevi, en iyi şekilde yürüteceğini ifade etti.
Saruhanlı'ya hizmet için çalışacaklarını belirten Kesici, "Ülkemizin problemi çok. Bölücülerin azıttı, ekonomi çökmek üzere, esnaf ve memur geçim sıkıntısı çekiyor. Bu şartlar altında ülkenin menfaati için ne yapabilirsek onu yapacağız" dedi.
- MANİSA
Son Dakika › Yerel › MHP Saruhanlı İlçe Başkanı Seçilen Kesici, Mazbatasını Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.