Müdür Aydın, Rehber Öğretmenlerle Tanışma ve Değerlendirme Toplantısı Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Müdür Aydın, Rehber Öğretmenlerle Tanışma ve Değerlendirme Toplantısı Yaptı

Müdür Aydın, Rehber Öğretmenlerle Tanışma ve Değerlendirme Toplantısı Yaptı
11.06.2014 13:03

Gediz İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Aydın, ilçede görev yapan rehber öğretmenler ile tanışma ve değerlendirme toplantısı yaptı.

Gediz İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Aydın, ilçede görev yapan rehber öğretmenler ile tanışma ve değerlendirme toplantısı yaptı.

Yapılan toplantıda 10 rehber öğretmenle tanışan İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Aydın, rehber öğretmenleri önemsediğini belirterek, eğitim ve öğretimde başarının artırılması için rehber öğretmenler ile işbirliğinin önemi ve gerekliliği üzerinde durdu.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Aydın, tüm rehber öğretmenlere söz vererek yapılan ve planlanan çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu.

TEOG yerleştirme takvimi ve süreci hakkında rehber öğretmenlere bilgi veren Müdür Aydın, ilçede sadece 2 ortaokulda rehber öğretmen bulunması nedeniyle tercihler döneminde lise ve ilkokullarda görev yapan rehber öğretmenlerden yararlanacak öğrenci ve velilere yönelik bilgilendirme çalışmaları yapılacağını söyledi.

Rehber öğretmenlerin yapmış olduğu değerlendirmede, ilçe genelinde öğrenci problemlerinin fazla olmaması nedeniyle çalışmaların daha çok akademik başarı merkezli yapılmasının sevindirici olduğu belirtildi.

Toplantıda, ilçe genelinde danışma bürosu açılarak bilgilendirme broşürlerinin hazırlanması yönünde karar alındı. (MA-EFE) - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Müdür Aydın, Rehber Öğretmenlerle Tanışma ve Değerlendirme Toplantısı Yaptı - Son Dakika


Advertisement