Muğla'da Kaybolan Kadın İçin Arama Çalışması Başlatıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Muğla'da Kaybolan Kadın İçin Arama Çalışması Başlatıldı

05.01.2015 14:50

Menteşe ilçesinde dün evden ayrılan ve kaybolduğundan endişe edilen kadını arama çalışmaları ormanlık alanda ve kanyonda devam ediyor.

Menteşe ilçesinde dün evden ayrılan ve kaybolduğundan endişe edilen kadın, Jandarma, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ekipleri ile vatandaşlar tarafından ormanlık alanda ve kanyonda aranıyor.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Algı Mahallesi'nde eşinin evde olmadığı sırada evden ayrılan ve ormanlık alana gittiği öğrenilen 40 yaşındaki Zübeyde Uysal'ın geri dönmemesi üzerine çevrede arama yapan yakınları, izine rastlayamayınca jandarmaya başvurdu.

Jandarma komutanlığı, AFAD ve vatandaşlar tarafından Zübeyde Uysal'ı bulmak için bölgede arama çalışmaları başlatıldı.

Gece geç saatlere kadar sürdürülen aramalarda sonuç alınamadı.

Arama çalışmalarına gece olduğu için ara verilirken, sabah yeniden başlandı.

Ekipler ve vatandaşlar köydeki boş evler ile ormanlık alanda, su göletlerinde, kanyonda ve sarp arazilerde kadına ulaşabilmek için çalışmalarını sürdürüyor. - Muğla

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Muğla'da Kaybolan Kadın İçin Arama Çalışması Başlatıldı - Son Dakika


Advertisement