Soma'daki 14 mahalle muhtarı Belediye Başkanı Hasan Ergene ile bir araya gelerek sorunlarını paylaştı.
Başkan Ergene bundan böyle her ayın ilk Cuma günü muhtarlarla mahallelerindeki sorunlara ilişkin toplantı yapacaklarını, bu toplantı sonucunda mahallelerdeki sorunların sona ereceğini kaydetti. Ergene, "Muhtarlarımızla uyum içersinde çalışıyoruz. Ufak tefek pürüzlerin haricinde muhtarlarla aramızda herhangi bir sorun yaşanmamıştır. Muhtarlarımız halkla aramızda köprü vazifesini yapıyorlar. Kendilerine yaptıkları özverili çalışmalardan ötürü teşekkür ediyorum."dedi. Muhtarlar ise Başkan Belediye Başkanı Hasan Ergene'ye mahallerindeki sorunlarını ileterek, kendisine teşekkür etti. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Muhtarlar Başkan Ergene'ye Sorunlarını Anlattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.