Muratpaşa Belediyesi İşçilerine Özendirme Ödemesi Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Muratpaşa Belediyesi İşçilerine Özendirme Ödemesi Yapıldı

30.04.2013 13:25

Muratpaşa Belediyesi, 1 Mayıs İşçi Bayramı öncesinde 307 belediye işçisine 265 bin lira özendirme ödemesi yaptı.

Muratpaşa Belediyesi, 1 Mayıs İşçi Bayramı öncesinde 307 belediye işçisine 265 bin lira özendirme ödemesi yaptı.

Muratpaşa Belediyesi Başkanı Süleyman Evcilmen, yaptığı yazılı açıklamada, belediyede görevli işçilere 1 Mayıs İşçi Bayramı öncesinde özendirme ödemesi gerçekleştirdiklerini, ödemelerin işçilerin hesaplarına aktarıldığını bildirdi.

Toplam 265 bin lira özendirme ödemesi gerçekleştirdiklerini belirten Evcilmen, "Belediyede görevli 307 işçimizin 270 ile bin 85 lira arasında değişen özendirmeleri hesaplarına aktarıldı. 1 Mayıs İşçi Bayramı'na tüm işçilerimizin mutlu ve ekonomik olarak rahat girmelerini istedik. İşçi arkadaşlarımız özendirmelerini aileleriyle birlikte güle güle harcasınlar" ifadelerini kullandı. - ANTALYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Muratpaşa Belediyesi İşçilerine Özendirme Ödemesi Yapıldı - Son Dakika


Advertisement