Gümüşhane'de, "Obezite ve Sağlıklı Beslenme" konulu seminer organize edildi.
Gümüşhane Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü İsrafil Aslan, yaptığı yazılı açıklamada, fitness yapan kadınlara yönelik Halk Sağlığı Müdürlüğü ekipleri tarafından obezite ve sağlıklı beslenme semineri verildiğini bildirdi.
Aslan, Aydın Doğan Spor Salonu'nda düzenlenen seminerde, katılımcıların boy ve kilolarının ölçülerek beden endekslerinin hesaplandığı ifade ederek, nasıl beslenmeleri konusunda uzmanlar tarafından bilgi verildiğini belirtti.
İki kurum arasındaki çalışmaların devam edeceğini vurgulayan Aslan, bu tür seminerlerin her ay düzenleneceğini kaydetti.
Muhabir: İbrahim Özdemir
Yayıncı: Tuğba Yardımcı Mısır - GÜMÜŞHANE
Son Dakika › Yerel › Obezite ve Sağlıklı Beslenme Semineri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.