Öğrencilerden Emniyet Müdürüne Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrencilerden Emniyet Müdürüne Ziyaret

Öğrencilerden Emniyet Müdürüne Ziyaret
04.04.2014 12:10

Elazığ Balakgazi Anaokulu öğrencileri 10 Nisan Polis Haftası etkinlikleri kapsamında öğrenciler Emniyet Müdürü Nihat İşlek’i makamında ziyaret etti.

Elazığ Balakgazi Anaokulu öğrencileri 10 Nisan Polis Haftası etkinlikleri kapsamında öğrenciler Emniyet Müdürü Nihat İşlek'i makamında ziyaret etti.

Ziyarete Anaokulu Müdiresi Ayşegül Dilek, anaokulu öğretmenlerinden Özlem Belhan ve Meral Kavak ile 5-6 yaş arası 31 anaokulu öğrencisi katıldı. Öğretmen ve öğrenciler ziyarette Emniyet Müdürü İşlek'e ve emniyet mensuplarına karanfil dağıttı. İşlek de kendisine ziyarette bulunan öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.

Öğrenciler ziyaretini, MOBESE binası ile Olay Yeri İnceleme ve Kimlik Tespit Şube Müdürlüğü gezisiyle sonlandırdı. - ELAZIĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğrencilerden Emniyet Müdürüne Ziyaret - Son Dakika


Advertisement