Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğü personeli, iftar programında bir araya geldi.
İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Türkkan, Ordu Öğretmenevinde gerçekleştirilen programda, iftar dolayısıyla oluşturulan birlik ve beraberliğin sevindirici olduğunu söyledi.
Bu tarz programların kaynaşma açısından önemli olduğunu vurgulayan Türkkan, "Birlik ve beraberliğin sağlanması adına bu program önemli. Yoğun tempoda bizleri kırmadığınız için memnun oldum. Bu önemli gecede davete icabet ettiğiniz için de teşekkür ederim. Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum" dedi. - Ordu
Son Dakika › Yerel › Milli Eğitim Müdürlüğü Personeli, İftarda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.