Orman İşletme Müdürü Uzun'dan Vali Yerlikaya Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orman İşletme Müdürü Uzun'dan Vali Yerlikaya Ziyaret

Orman İşletme Müdürü Uzun\'dan Vali Yerlikaya Ziyaret
22.03.2013 15:48

Orman Haftası etkinlikleri kapsamında Tekirdağ Orman İşletme Müdürlüğü'nden bir heyet Vali Ali Yerlikaya'yı ziyaret etti.

Orman Haftası etkinlikleri kapsamında Tekirdağ Orman İşletme Müdürlüğü'nden bir heyet Vali Ali Yerlikaya'yı ziyaret etti.

Orman Haftası kutlama etkinlikleri kapsamında, Tekirdağ Orman İşletme Müdürü Mehmet Uzun ve beraberindeki heyet, Vali Ali Yerlikaya'yı makamında ziyaret etti.

Ziyarete gelen heyetin Orman Haftası'nı kutlayan Vali Yerlikaya'ya, Orman İşletme Müdürü Mehmet Uzun tarafından, hafta boyunca yapılacak etkinliklerle ilgili bilgi verildi.

22.03.2013 15: 27: 21

TSI

NNNN - TEKİRDAĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Orman İşletme Müdürü Uzun'dan Vali Yerlikaya Ziyaret - Son Dakika


Advertisement