Orman Haftası etkinlikleri kapsamında Tekirdağ Orman İşletme Müdürlüğü'nden bir heyet Vali Ali Yerlikaya'yı ziyaret etti.
Orman Haftası kutlama etkinlikleri kapsamında, Tekirdağ Orman İşletme Müdürü Mehmet Uzun ve beraberindeki heyet, Vali Ali Yerlikaya'yı makamında ziyaret etti.
Ziyarete gelen heyetin Orman Haftası'nı kutlayan Vali Yerlikaya'ya, Orman İşletme Müdürü Mehmet Uzun tarafından, hafta boyunca yapılacak etkinliklerle ilgili bilgi verildi.
22.03.2013 15: 27: 21
TSI
NNNN - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Orman İşletme Müdürü Uzun'dan Vali Yerlikaya Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.