Sinop'ta denize açılan çapariciler bol miktarda palamut yakalayarak limana döndü.
Kurban Bayramı dolayısıyla büyük balıkçı teknelerinin tatilde olmasını fırsat bilen küçük tekneler denize açılarak çaparileriyle palamut avladı.
Amatör balıkçılar, balıkçı teknelerinin bayram dolayısıyla denize açılmaması sonucu denizde gürültü olmadığını, bu sayede bol miktarda palamut avlama imkanı bulduklarını belirtti.
Çaparicilerin avladığı palamutlar 15 liradan alıcı buluyor. - Sinop
Son Dakika › Yerel › Palamut, Çaparicilerin Yüzünü Güldürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.