Pendik Belediyesi'nce, Sevgililer Günü dolayısıyla çiftlere yönelik fotoğraf çekimi etkinliği düzenlendi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Gazipaşa Caddesi'nde düzenlenen ücretsiz fotoğraf çekimine, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Sevgililer Günü'nü fotoğrafla ölümsüzleştiren çiftler, etkinliği düzenleyen Pendik Belediyesi'ne teşekkür etti.
Muhabir: Metin Tokgöz
Yayıncı: Nurhan Çorlu - İSTANBUL
Son Dakika › Yerel › Pendik'te Sevgililer Günü Fotoğraf Çekimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.