Malatya'da polis eşlerinin yemekte bir araya geldikleri bildirildi.
Malatya Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "8 Mart Dünya Kadınlar Günü münasebetiyle, Polis Eşleri Kaynaşma-Yardımlaşma (PEKAY) Derneği Malatya Şubesi tarafından, PEKAY üyeleri, Emniyet Müdürlüğünde görevli bayan personel ve personel eşlerine yönelik Anemon Otelde yardımlaşma ve dayanışma günü düzenlenmiştir" denildi. - MALATYA
Son Dakika › Yerel › Polis Eşleri Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.