Polis Eşleri Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polis Eşleri Yemekte Bir Araya Geldi

Polis Eşleri Yemekte Bir Araya Geldi
11.03.2013 17:06

Malatya'da polis eşlerinin yemekte bir araya geldikleri bildirildi.

Malatya'da polis eşlerinin yemekte bir araya geldikleri bildirildi.

Malatya Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "8 Mart Dünya Kadınlar Günü münasebetiyle, Polis Eşleri Kaynaşma-Yardımlaşma (PEKAY) Derneği Malatya Şubesi tarafından, PEKAY üyeleri, Emniyet Müdürlüğünde görevli bayan personel ve personel eşlerine yönelik Anemon Otelde yardımlaşma ve dayanışma günü düzenlenmiştir" denildi. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Polis Eşleri Yemekte Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement