Türk Polis Teşkilatının 167. kuruluş yıl dönümü Seydişehir'de kutlandı.
Etkinlik kapsamında Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu.
Çelenk sunma programına Seydişehir İlçe Emniyet Müdürü Yahya Günay, Emniyet Amiri Mehmet Kapu ve emniyet personeli katıldı.
Atatürk Anıtı'nda düzenlenen programın ardından Günay tebrikleri kabul etti.
- KONYA
Son Dakika › Yerel › Polis Teşkilatı'nın 167. Kuruluş Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.