Şanlıurfa'da Regaip Kandili münasebetiyle bütün camiler doldu.
Üç ayların başlamasını müjdeleyen Regaip Kandili dolayısıyla Şanlıurfa'daki camiler doldu taştı. Dergah Camii'ni akın eden vatandaşlar geceyi dua ederek geçirdiler. Camide Kuran-ı Kerim ve Mevlid'i Şerif okundu. Bol bol dua ettiklerini, günahlarından arındıklarını söyleyen vatandaşlar, herkesi camilere davet etti. Namaz kılmak için yer bulamayan vatandaşların bir kısmı cami avlusuna serilen hasırlarda namaz kıldı. - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Regaip Kandili'nde Camiler Doldu Taştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.