Reyhanlı ilçesindeki devlet hastanesine 6 adet yaşam konteyneri gönderildi.
Hastane Başhekimi Alpay Özkaya, Sağlık Bakanlığı Acil Afet Daire Başkanlığı'ndan ilçe halkının ve kentteki Suriye vatandaşlarının hizmetinde kullanılmak üzere gönderilen 6 adet yaşam konteynerinin geldiğini söyledi.
Özkaya, konteynerlerde hastaların fizik tedavi ve rehabilitasyonunun gerçekleştirileceğini belirterek, konteynerlerin hastane bahçesinde uygun yerlere yerleştirildiğini ve kurulumlarının tamamlanmasının ardından hizmete gireceğini ifade etti.
Muhabir: Cem Genco/ Anıl Bağrık/ Ömer Yıldız
Yayıncı: Tarkan Demir - HATAY
Son Dakika › Yerel › Reyhanlı Devlet Hastanesi'ne Yaşam Konteynerleri Gönderildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.