Bölgesel Amatör Lig (BAL) ekiplerinden Salihli Belediyespor, Erzinspor'un ön liberosu Onur Ergül'ü renklerine bağladı.
Belediye'de gerçekleştirilen imza töreninde konuşan Salihli Belediyespor Kulüp Başkanı Gürsel Tuncer, ikinci yarıya iddialı bir kadro ile başladıklarını ve hedeflerinin 3. Lig olduğunu söyledi. Onur Ergül ise, "Hedefleri olan bir kulübe gelmekten mutluluk duyuyorum. Takımı 3. Lige taşımak için elimizden geleni yapacağız" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli Belediyespor'da Transferler Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.