Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Salihli İlçe Başkanı Erol Sakarya, 20 Eylül tarihinde sona erecek olan belediye meclis üyeliği başvuru süresinin uzatıldığını açıkladı.
Sakarya, "Belediye Başkan adayımız Mahir Köseler ile birlikte yoğun bir tempo içerisinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Manisa Büyükşehir Belediye meclisi ve Salihli Belediye meclisi üyelikleri için başvurular 15 Ağustos tarihinden bu yana devam ediyordu. Son başvuru süresi ise 20 Eylül tarihi idi. Seçmenlerin gerek bu seçimde Büyükşehir için kırsal kesim de oy kullanacak olması gerekse yoğun talep nedeniyle Belediye Meclis üyeliği için aday adaylığı başvuru sürecini uzatmış bulunmaktayız" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli MHP'de Adaylık Başvuru Süresi Uzatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.