Samsun'da 19 Mayıs Gazeteciler Cemiyeti'nin düzenlediği iftar yemeğinde, gazeteciler bir arada oruçlarını açtı.
Serra Otel'de düzenlenen geleneksel iftar yemeğine, 19 Mayıs Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mahmut Erdoğan, Samsun'da görev yapan ulusal ve yerel medya temsilcileri ile çalışanları katıldı.
İftar yemeğinin ardından okunan duadan sonra program sona erdi. - SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Samsun'da Gazeteciler İftar Yemeğinde Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.