Atakum ilçesinde mutfak tüpünden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastaneye kaldırıldı.
Yeşildere Mahallesi Kuyu Sokak'ta oturan Emine (36), Ali (18), Mertcan (13) ve İlknur C. (19), mutfak tüpünden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Bu kişililer, 112 Acil Yardım ekiplerince Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.
Söz konusu kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi. - Samsun
Son Dakika › Yerel › Samsun'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.