Parti binasında gerçekleşen toplantıya AK Parti Eyybüye İlçe Başkanı Süleyman Elgün ve yönetim kurulu üyelerinin tamamı katıldı.
Parti binasında ilçe teşkilatı ile bir araya gelen Başkan Elgün, yaptığı konuşmasında "Bugün Ak Parti Eyybüye ilçe teşkilatında bulunan arkadaşlarla bir araya gelmenin mutluluğu içerisindeyiz. Şanlıurfa'nın büyümesi, değişmesi ve hızla modernleşmesi için büyükşehir olmak mutlak şarttı. Çok şükür ki Şanlıurfa'mızda bu güzelliğe kavuştu. Artık Şanlıurfa için ve Eyyübiye ilçemizin her köşesinde yaşayan halkımızın hizmetlere daha sağlıklı ve çabuk ulaşabilmesi için olan gücümüzle çalışıp mücadele edeceğiz. Şanlıurfa İlimizin Büyükşehir olma mutluluğunu bizlere yaşatan ve bu fırsatı veren öncelikle Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'a, Bakanımıza, Milletvekillerimize, İl başkanımıza ve emeği geçen herkese minnet ve şükran duygularımızı sizlerin önünde dile getirmek istiyorum. Ayrıca il ve ilçelerde görev yapacak olan arkadaşlara da görevlerinde başarılar dilerken, yönetimde olamayan arkadaşları da partimize her zaman bekliyoruz. Hepimiz Şanlıurfa'mız için elini taşın altına koymalıdır" dedi.
Parti binasında Süleyman Elgün başkanlığında yapılan toplantı yaklaşık olarak iki saat sürdü.
(Kaynak: Gazeteipekyol)
Son Dakika › Yerel › Şanlıurfa'da Elgün, İşi Sıkı Tutuyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.