Şanlıurfa Fotoğraf Sanatçıları Derneği'nin fotoğraf sergisi açıldı.
Belediye Başkanı Ahmet Eşref Fakıbaba, belediye sergi salonundaki açılışta yaptığı konuşmada, kentte fiziki gelişmelerin yanı sıra kültür ve sanat alanında da ciddi adımlar atılmaya başlandığını belirtti.
Konuşmasının ardından toplam 40 eserin yer aldığı sergiyi gezen Fakıbaba, kentin tarihi sokakları, mekanlar ve mimari yapılarının konu edindiği fotoğrafları inceledi.
Sergiyi, Belediye Başkan Yardımcıları Fevzi Yücetepe ile Mustafa Aydın'ın yanı sıra çok sayıda sanatsever de ziyaret etti.
Söz konusu serginin bir hafta boyunca gezilebileceği kaydedildi.
Muhabir: Rauf Maltaş
Yayıncı: Sevil Çelik - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Şanlıurfa'da Fotoğraf Sergisi Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.