Şarkışla'da Muhtarlar ve Daire Amirleri Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şarkışla'da Muhtarlar ve Daire Amirleri Toplantısı Yapıldı

20.04.2015 14:03

Şarkışla'da 2015 yılı 1. dönem muhtarlar ve daire amirleri toplantısı yapıldı.

Şarkışla'da 2015 yılı 1. dönem muhtarlar ve daire amirleri toplantısı yapıldı.

Seyfettin Soysal Konferans Salonunda, İlçe Kaymakamı Davut Gül başkanlığında yapılan toplantıda, 2014 yılında yapılan çalışmalar ve bu yıl içerisinde yapılacak çalışmalar değerlendirildi.

Toplantıya, İlçe Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Garnizon Komutanı Jandarma Üsteğmen Ramazan Ergel, Emniyet Müdürü Mustafa Mithat Tolunay, İl Genel Meclis üyesi Müslim Samyeli, daire amirleri ve mahalle ve köy muhtarları katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şarkışla'da Muhtarlar ve Daire Amirleri Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement