Şarkışla Müftülüğü, Protokol Üyelerine İftar Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şarkışla Müftülüğü, Protokol Üyelerine İftar Verdi

10.08.2012 15:26

Şarkışla Müftülüğü, ilçedeki protokol üyelerine iftar verdi.

Şarkışla Müftülüğü, ilçedeki protokol üyelerine iftar verdi.

Öğretmenevi'nde düzenlenen iftar programı, İlçe Müftüsü Mehmet Cingöz'ün okuduğu duayla başladı. Şarkışla Kaymakamlığı görevinden Niğde Vali Yardımcılığı'na atanan Abdullah Uçgun, yemeğin ardından yaptığı konuşmada, ilçede güzel yılları geçtiğini belirterek, "Bu kadar yemek yiyecekmişiz, kısmet bu kadarmış" dedi.

Şarkışla'dan çok memnun kaldığını vurgulayan Uçgun, konuklardan helallik aldı.

Müftü Cingöz de davetlerine icabet eden protokol üyelerine ve sivil toplum örgütlerinin temsilcilerine teşekkür ederek, "Allah birlik ve beraberliğimizi bozmasın" dedi.

Muhabir: Kemal Erdoğmuş/ Tuba Karahan

Yayıncı: Ahmet Ekici - SİVAS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şarkışla Müftülüğü, Protokol Üyelerine İftar Verdi - Son Dakika


Advertisement