Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) deposundan hurda su saatlerinin çalınmasıyla ilgili gözaltına alınan 14 kişi adliyeye sevk edildi.
Edinilen bilgiye göre, İlkadım İlçe Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekiplerinin, Derebahçe Mahallesi'ndeki SASKİ deposundan yaklaşık 4 ay önce, 150 bin lira değerinde olduğu ifade edilen 14 ton hurda su saatinin çalınmasıyla ilgili yürüttüğü çalışma kapsamında gözaltına alınan Hasan Hüseyin T, Orhan A, Aşkın B, İbrahim S, Orhan A, Faruk N, Fatih I, Hüseyin K, Davut E, Ayhan A, Ali G, Murat E, Ramazan T. ve Ali K, emniyetteki ifadelerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi.
Zanlıların savcılık sorguları sürüyor.
- SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Saski Deposundaki Hırsızlık Olayı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.