Sasonlu öğrenciler, "Etüt merkezimiz, gelecek hayalimiz" projesi kapsamında Çanakkale'yi gezdi.
Çanakkale'deki şehitliği gezen öğrenciler, etkinliği gerçekleştiren Kaymakam Bahadır Yörük ve Sason Milli Eğitim Müdürlüğü yetkililerine teşekkür etti.
Kaymakam Yörük, yaptığı açıklamada, geziye 41 öğrenci ve 4 öğretmenin katıldığını belirterek, "Yaptığımız bu programda amacımız öğrencilerimizin ecdadımıza vefa hissi ile dolu olmalarını sağlamak, şanlı tarihimizdeki fedakarlıkların boyutunu anlayabilmek, şehitlerimizin huzurunda onlara Fatiha okuyabilmektir. Geziye katılan tüm öğrencilerimizi hassasiyetlerinden dolayı kutlarım" dedi. - Batman
Son Dakika › Yerel › Sasonlu Öğrenciler Çanakkale'yi Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.