Sakarya Büyükşehir Belediyesi sanatseverleri yeni bir resim sergiyle buluşturuyor. Sena Nur Aşoğlu'nun ilk kişisel sergisi Ofis Sanat Merkezinde 20 Eylül Cuma, saat 18.00'da açılıyor.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi sanatseverleri yeni bir resim sergisiyle buluşturuyor. Sena Nur Aşoğlu'nun ilk kişisel resim sergisi "An'lamak", Ofis Sanat Merkezinde sanatseverlerle buluşacak. 20 Eylül Cuma, saat 18.00 'da açılışı yapılacak olan sergi 30 Eylül Pazartesi gününe kadar ziyaretçiler tarafından gezilebilecek. - SAKARYA
Son Dakika › Yerel › Sena Nur Aşoğlu'nun İlk Kişisel Resim Sergisi Osm'de Açılıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.