Silifke'de Arıcılara 6 Bin Fidan Dağıtıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Silifke'de Arıcılara 6 Bin Fidan Dağıtıldı

Silifke\'de Arıcılara 6 Bin Fidan Dağıtıldı
06.02.2014 13:41

Silifke ilçesinde Orman İşletme Müdürlüğü tarafından arıcılara 6 bin adet fidan dağıtıldı.

Silifke ilçesinde Orman İşletme Müdürlüğü tarafından arıcılara 6 bin adet fidan dağıtıldı.

Silifke Orman İşletme Müdürü Mustafa Arslan, Silifke Arıcılar Derneği Başkanı Ahmet Şen ve arıcıların katılımıyla Çamdüzünde gerçekleştiren törenle 2 bin 500 adet akasya, 2 bin 500 adet harnup ve bin adet biberiye fidanının dağıtımı yapıldı.

Arslan, töreninin ardından gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçede vatandaşları arıcılığa teşvik etmek ve bal üretimini arttırmak amacıyla böyle bir etkinlik düzenlediklerini kaydetti.

Arıcılara fidan dağıtımının önümüzdeki günlerde devam edeceğini ifade eden Arslan, "Dağıttığımız bu fidanları arıcılarımız kovan koydukları yere dikerek çiçek açtığında arıların bal üretimini sağlayacak. Ayrıca bu türler gelir getirici olduğu için meyvesinden de vatandaşlarımız faydalanabilecek" dedi.

Geçmiş yıllarda da arıcılar için değişik alanlarda bal ormanı oluşturduklarını vurgulayan Arslan, desteklerinin devam edeceğini söyledi.

Arıcılar Derneği Başkanı Ahmet Şen dikilecek bu fidanlar sayesinde bal üretiminin artacağını anlatarak, "Bal üretimine katkıda bulunmak üzere bu çalışmaya dahil olmuş bulunuyoruz. İnşallah ektiğimiz ve ekeceğimiz bu fidanlarla istenilen hedefe ulaşabiliriz" diye konuştu. - Mersin

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Silifke'de Arıcılara 6 Bin Fidan Dağıtıldı - Son Dakika


Advertisement