Şırnak'ta elektrik dağıtım şirketinde sözleşmeleri sona eren bir grup işçi, DEDAŞ binasına girmek isteyince polis müdahalesiyle karşılaştı.
Alınan bilgiye göre, 37 işçi, sözleşme yenilenmediği gerekçesiyle DEDAŞ binası önünde toplandı. Grup, mevcut personellerin binaya girişlerini engellemeye çalıştı. Daha sonra, şirket yetkilileri ile görüşmek için binaya girmeye çalışan işçilere polis müdahale etti. Kısa süren tartışma sonunda işçi temsilcileri, şirket yetkilileri ile görüştü.
İşçiler, görüşmenin ardından olaysız şekilde dağıldı.
Son Dakika › Yerel › Şırnak'ta Dedaş Binası Önünde Gerginlik Yaşandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.