Soğuk Havada Kuşları da Unutmadılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Soğuk Havada Kuşları da Unutmadılar

09.01.2013 16:40

Afşin Belediyesi, ağır kış koşulları nedeniyle beslenmekte zorluk çeken kuşlar için yem bıraktı.

Afşin Belediyesi, ağır kış koşulları nedeniyle beslenmekte zorluk çeken kuşlar için yem bıraktı.

Ekipler, soğuk hava şartları nedeniyle yem bulmakta zorluk çeken kuşların beslenmesi için ilçedeki yeşil alan, parklar ve tespit edilen muhtelif yerlere yem serpiştirdi.

Zabıta Müdürü Ahmet Gül, yaptığı açıklamada, soğuk ve yağışlı havanın hayvanları da olumsuz etkilediğini belirtti.

Belediye olarak kuşlar için belirlenen noktalara yem bıraktıklarını ifade eden Gül, "Bu konudaki çalışmalarımız devam edecek. Ayrıca vatandaşlarımızdan evlerinde biriken atık yiyecekleri müsait alanlara bırakmalarını istiyoruz. Çünkü karlı havada barınak ve yiyecek bulamayan hayvanlar zor durumdalar. Bu konuda öncü olabilmek amacıyla böyle bir çalışma yaptık" diye konuştu.

Gül, olumsuz hava şartlarının devam etmesi halinde, ekiplerin belirlenen alanlara yem takviyesi yapacaklarını kaydetti.

Muhabir: İdris Aydın/ Ahmet Caner Baysal

Yayıncı: Sevil Çelik - KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Soğuk Havada Kuşları da Unutmadılar - Son Dakika


Advertisement