Samsunspor, Spor Toto Kupası'nda hafta sonu deplasmanda Ankaragücü ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Nuri Asan Tesisleri'nde, teknik sorumlu Tarkan Demirhan ve yardımcı antrenörler Kenan Yelek ile Kasım Çıkla yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana A2 takımından genç oyuncular katıldı. İzinli olan yabancı oyuncular Pal Lazar, Simon Terwase Zenke, Akaki Hubutia ve Dejhan Kelhar da takımla birlikte çalışmalara başladı.
Antrenmanda kırmızı-beyazlı oyuncular, koşu ve minyatür kale maç yaptı. Antrenman, teknik ve taktik çalışmayla sona erdi.
- SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Spor Toto Kupası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.