Büyükçekmece'de, su ürünlerinde av yasağının sona ermesi dolayısıyla tutulan balıklar vatandaşlara dağıtıldı.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, balıkçıların tuttukları ilk balıkları Büyükçekmece Belediyesi'ne getirildi.
Belediye Başkanı Hasan Akgün'ün talimatıyla 15 ton balık belediye ekiplerince vatandaşlara dağıtıldı.
Ekonomik zorluklar nedeniyle evlerine balık alamadıklarını belirten vatandaşlar, Belediye Başkanı Akgün'e ve balıkçılara teşekkür etti.
Muhabir: Mehmet Ali Derdiyok
Yayıncı: Nurhan Çorlu - İSTANBUL
Son Dakika › Yerel › Su Ürünlerinde Av Yasağının Sona Ermesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.