Tekirdağ'da Çim ve Otların Temizliğine Başlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tekirdağ'da Çim ve Otların Temizliğine Başlandı

Tekirdağ\'da Çim ve Otların Temizliğine Başlandı
05.08.2014 09:49

Tekirdağ merkez ilçe Süleymanpaşa Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz dönemi dolayısıyla bakımsız kalan okullarda çim ve otları biçme işlemine başladı.

Tekirdağ merkez ilçe Süleymanpaşa Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz dönemi dolayısıyla bakımsız kalan okullarda çim ve otları biçme işlemine başladı.

Hürriyet Mahallesi okullar bölgesinde başlayan çalışmalarda 10 Ağustos tarihindeki Cumhurbaşkanlığı seçimine kadar tüm okulların bahçelerinin temizleneceği açıklandı. Çalışmaların eş zamanlı olarak şehrin birçok yanında da devam ettiğini belirten Süleymanpaşa Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, kaldırımlarda ve parklarda çıkan otların da temizlendiğini bildirdi. - TEKİRDAĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Tekirdağ'da Çim ve Otların Temizliğine Başlandı - Son Dakika


Advertisement