Tekirdağ'da Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından ekmek israfının önlenmesine yönelik ilgili oda ve dernek başkanlarının katılımıyla toplantı düzenlendi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıda Tekirdağ ilinde ekmek israfının önlenmesi için alınacak tedbirler ve yapılacak uygulamalar görüşüldü. Toplantıya Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Zekeriya Sarıkoca, Lokantacılar Odası Başkanı Lütfü Çebi, Fırıncılar Derneği Başkanı Kazım Yiğit ve yönetim kurulu üyeleri katıldı. - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Tekirdağ'da Ekmek İsrafının Engellenmesine Yönelik Toplantı Düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.