Telekom Teknik Çalışanları İftarda Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Telekom Teknik Çalışanları İftarda Buluştu

09.08.2012 13:20

Telekom Teknik Elemanları Derneği Konya Şubesi'nce iftar programı düzenlendi.

Telekom Teknik Elemanları Derneği Konya Şubesi'nce iftar programı düzenlendi.

Karayolları Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen iftar yemeğinde konuşan Şube Başkanı Şaban Sarı, "Yönetim kurulu olarak üyelerimizden almış olduğumuz güçle hep birlikte dayanışma içinde olma azmindeyiz" dedi.

Türk Telekom Müdürü Tevfik Fikret Karaman ise Konya'da en iyi şekilde hizmet verdiklerini ifade etti.

Muhabir: Muzaffer Çağlıyaner

Yayıncı: Metin Bolat - KONYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Telekom Teknik Çalışanları İftarda Buluştu - Son Dakika


Advertisement