Telekom Teknik Elemanları Derneği Konya Şubesi'nce iftar programı düzenlendi.
Karayolları Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen iftar yemeğinde konuşan Şube Başkanı Şaban Sarı, "Yönetim kurulu olarak üyelerimizden almış olduğumuz güçle hep birlikte dayanışma içinde olma azmindeyiz" dedi.
Türk Telekom Müdürü Tevfik Fikret Karaman ise Konya'da en iyi şekilde hizmet verdiklerini ifade etti.
Muhabir: Muzaffer Çağlıyaner
Yayıncı: Metin Bolat - KONYA
Son Dakika › Yerel › Telekom Teknik Çalışanları İftarda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.