Tıp Bayramı'nı Pasta Keserek Kutladılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tıp Bayramı'nı Pasta Keserek Kutladılar

Tıp Bayramı\'nı Pasta Keserek Kutladılar
14.03.2012 13:47

Trabzon'da Özel Karadeniz Hastanesi'nde görev yapan doktorlar 14 Mart Tıp Bayramı'nı pasta keserek kutladı.pasta keserek kutlama yaptı.

Trabzon'da Özel Karadeniz Hastanesi'nde görev yapan doktorlar 14 Mart Tıp Bayramı'nı pasta keserek kutladı.

Tıp Bayramı için bugün öğle saatlerinde hastanenin kafeteryasında bir araya gelen hastanede görev yapan doktorlar,

pasta keserek kutlama yaptı. Özel Karadeniz Hastanesi Başhekimi Dr. Gürbüz Yuluğ, meslektaşlarıyla bir araya gelerek böyle bir kutlama yapmayı uygun gördüklerini belirterek "14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle hekim arkadaşlarla bir araya geldik. Tüm doktorların tıp bayramını kutluyorum. Çalışmalarında başarılar diliyorum. Hastane olarak sağlıklı, huzurlu ve mutlu olarak nice 14 Mart'lar geçirmeyi diliyorum" dedi. - TRABZON

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Tıp Bayramı'nı Pasta Keserek Kutladılar - Son Dakika


Advertisement