Trabzon SGK İl Müdürlüğü personeli düzenlenen iftar yemeğinde biraraya geldi.
Akçaabat ilçesinde bir restoranda düzenlenen iftar yemeğine yaklaşık 300 personelin katılırken burada bir konuşma yapan İl Müdürü Musa Bulut, yemeğe katılanlara teşekkür etti. Müdür Bulut "Bu birlikteliğimiz inşallah her zaman sürecek. Çalışmalarımız hep insan odaklı hizmet anlayışı ile sürecek" dedi. - TRABZON
Son Dakika › Yerel › Trabzon Sgk İl Müdürlüğü Personeli İftar Yemeğinde Biraraya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.