Trabzon Sgk İl Müdürlüğü Personeli İftar Yemeğinde Biraraya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Trabzon Sgk İl Müdürlüğü Personeli İftar Yemeğinde Biraraya Geldi

Trabzon Sgk İl Müdürlüğü Personeli İftar Yemeğinde Biraraya Geldi
03.08.2012 12:06

Trabzon SGK İl Müdürlüğü personeli düzenlenen iftar yemeğinde biraraya geldi.

Trabzon SGK İl Müdürlüğü personeli düzenlenen iftar yemeğinde biraraya geldi.

Akçaabat ilçesinde bir restoranda düzenlenen iftar yemeğine yaklaşık 300 personelin katılırken burada bir konuşma yapan İl Müdürü Musa Bulut, yemeğe katılanlara teşekkür etti. Müdür Bulut "Bu birlikteliğimiz inşallah her zaman sürecek. Çalışmalarımız hep insan odaklı hizmet anlayışı ile sürecek" dedi. - TRABZON

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Trabzon Sgk İl Müdürlüğü Personeli İftar Yemeğinde Biraraya Geldi - Son Dakika


Advertisement