Trafik Ekiplerinden Kamerayla Kırmızı Işık Uygulaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Trafik Ekiplerinden Kamerayla Kırmızı Işık Uygulaması

17.11.2015 13:45

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde trafik ekipleri, kırmızı ışıkta geçen sürücüleri kamerayla tespit etti.

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde trafik ekipleri, kırmızı ışıkta geçen sürücüleri kamerayla tespit etti.

İlçe Emniyet Müdürlüğünde görevli trafik polisleri, kırmızı ışık uygulaması yaptı. Ekipler, şehir merkezine giriş yapan sürücülerden trafik kurallarına uymayanları kamerayla görüntüleyerek tespit etmeye çalıştı. Şerit ihlali yapan şoförleri de belirleyen ekipler, cezai işlem yaptı, uyarıda bulundu.

Denetimler sırasında kırmızı ışıkta geçtiği belirtilen 25 aracın sahibine 4 bin 725 lira ceza uygulandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Trafik Ekiplerinden Kamerayla Kırmızı Işık Uygulaması - Son Dakika


Advertisement