Salihli Ticaret ve Sanayi Odası, Salihli'den sonra, Kula'da da Ramazan ayı boyunca iftar çadırı kurma kararı aldı.
Salihli'de 8 yıldır İftar Çadırı ile ihtiyaç sahibi kişilere yönelik sıcak yemek dağıtımı yapan Salihli Ticaret ve Sanayi Odası, üyelerinin bulunduğu Kula'da da bu yıl ilk kez her gün 200 kişiye yemek verecek. Ramazan ayının sevgi, hoşgörü ve bereket ayı olduğunu belirten Salihli TSO Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Özbaş, hayırseverlerin bağışlarıyla finanse edilen İftar Çadırı'nın Salihli'de bu yıl 8. kez hizmet vereceğini söyledi. Özbaş, aynı hizmeti bu yıl Kula'da da sunmaya başlayacaklarını belirterek, "Salihli'de 30 gün boyunca 200 kişiye 4 çeşit yemek sunumu yapılıyor. Aynı şekilde Kula'da da günde 200 kişiye yemek vereceğiz. Bu konu ile ilgili hayırseverlerin bağışlarını bekliyoruz" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Tso, Kula ve Salihli'de İftar Çadırı Kuracak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.