Vali Münir Karaloğlu, Tüm İdealist Gençler Derneği Başkanı Abdurrahim Müjde ve yönetim kurulu üyelerini, makamında kabul etti.
Merkezi Van'ın Erciş ilçesinde bulunan derneğin başkanı ve yönetim kurulu üyeleri, gençlere verdiği önemden dolayı Vali Karaloğlu'na teşekkür etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Karaloğlu, "Gençlik bir ülkenin geleceğidir. Geleceğimizin daha parlak olması için gençliğimize desteği hiçbir zaman esirgemeyeceğiz. Sizleri bu çalışmalarınızdan dolayı kutluyor başarılarınızın devamını diliyorum" dedi. - Van
Son Dakika › Yerel › Tüm İdealist Gençler Derneğinden Vali Karaloğlu'na Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.