Ünye Orman İşletme Müdürlüğü'nce bin adet fıstık çamı dağıtıldı.
Orman İşletme Müdürlüğü tarafından 21 Mart Ormancılık Haftası kapsamında Cumhuriyet Meydanında vatandaşlara ücretsiz fıstık çamı dağıtıldı.
Konu hakkında bilgi veren Ünye Orman İşletme Müdür Recep Temel, Ormancılık Haftası nedeniyle fidan dağıtımı yaptıklarını söyledi.
Vatandaşlara ağaç sevgisi kazandırmayı amaçladıklarını belirten Temel, dağıtılan fidanlara iyi bakıldığında 10 yıl sonra fıstık vermeye başlayacağını ifade etti.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › Ünye'de Bin Adet Fıstık Çamı Dağıtıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.