Ünye Belediyesi'nce, vefat eden eski belediye başkanları ve belediye çalışanları için mevlit okutuldu.
Ünye Büyük Cami'de yatsı vakti düzenlenen mevlit programına katılan Ünye Belediye Başkanı Ahmet Arpacıoğlu, geçmiş dönemde ilçeye verdikleri hizmetlerle Ünye'ye destek olan belediye mensuplarını saygıyla andıklarını söyledi.
Arpacıoğlu, "Geçmişimizle övünen ve gururlanan bir milletiz. Ünye'nin bu günlere gelmesinde gayret gösteren dostlarımız, işçimiz, memurumuz ve başta eski belediye başkanlarımız ahirete intikal etti. Onları saygıyla anıyoruz" dedi.
Çok sayıda vatandaşın katıldığı programda, Kur'an-ı Kerim okundu ve dualar edildi.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › Ünye'de Vefat Eden Belediye Başkanları ve Çalışanlarına Mevlit - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.