Vali Azizoğlu; "Hızımızı Bir Vites Daha Yükselteceğiz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Azizoğlu; "Hızımızı Bir Vites Daha Yükselteceğiz"

Vali Azizoğlu; "Hızımızı Bir Vites Daha Yükselteceğiz"
13.09.2013 09:32

İlin gündem ve başlıca sorunlarının ele alınarak istişare edildiği 'İl İdare Şube Başkanları Toplantısı' Vali Seyfettin Azizoğlu'nun başkanlığında, Valilik Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi.

İlin gündem ve başlıca sorunlarının ele alınarak istişare edildiği 'İl İdare Şube Başkanları Toplantısı' Vali Seyfettin Azizoğlu'nun başkanlığında, Valilik Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi.

Vali Azizoğlu toplantıda yaptığı konuşmada, Ardahan'da yapılan çalışmaların çok olumlu karşılandığını, bu nedenle gerçekleştirilmesi planlanan bütün projelerin onay aldığını ifade etti. Azizoğlu, bunlarla yetinmeyip, başarılarımızı daha da arttırmalıyız diyerek, İl İdaresi'nde görevli Şube Başkanları'na, Ardahan'ın daha fazla kalkınıp, gelişmesi için projeler geliştirmeleri talimatında bulundu. Hareketliliğe vurgu yaparak 'çalışan demir pas tutmaz' örneğini veren Vali Azizoğlu, ağaçlandırmalar ile şehrin 15 yıl sonra farklı bir görünüm kazanacağını bu nedenle ağaç ekimi konusunda da duyarlı olunması gerektiğini söyledi.

Hızımızı bir vites daha yükselteceğiz diyen Vali Azizoğlu, arıcılık konusunda da TÜBİTAK ile ortak bir çalışmalarının olduğunu, arıcılığın coğrafi şeritlemesinin yapılarak patent alınmak suretiyle Ardahan Balı'nın kilogramının 100 TL'den satılacağı müjdesini verdi. - ARDAHAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Azizoğlu; 'Hızımızı Bir Vites Daha Yükselteceğiz' - Son Dakika


Advertisement