Mersin Valisi Özdemir Çakacak, Ramazan Bayramı sonrası ilk iş gününde Vali Yardımcıları, daire müdürleri ve Valilik personeli ile bayramlaştı.
Valilik çalışanlarını makamında kabul ederek tek tek bayramlaşan Vali Çakacak, dini bayramların birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren müstesna günler olduğunu vurgulayarak, daha nice bayramlara hep birlikte, sağlık ve huzurla ulaşabilme temennilerinde bulundu. - MERSİN
Son Dakika › Yerel › Vali Çakacak, Valilik Personeli ile Bayramlaştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.