Vali Çakacak, Valilik Personeli ile Bayramlaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Çakacak, Valilik Personeli ile Bayramlaştı

Vali Çakacak, Valilik Personeli ile Bayramlaştı
11.07.2016 17:06

Mersin Valisi Özdemir Çakacak, Ramazan Bayramı sonrası ilk iş gününde Vali Yardımcıları, daire müdürleri ve Valilik personeli ile bayramlaştı.

Mersin Valisi Özdemir Çakacak, Ramazan Bayramı sonrası ilk iş gününde Vali Yardımcıları, daire müdürleri ve Valilik personeli ile bayramlaştı.

Valilik çalışanlarını makamında kabul ederek tek tek bayramlaşan Vali Çakacak, dini bayramların birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren müstesna günler olduğunu vurgulayarak, daha nice bayramlara hep birlikte, sağlık ve huzurla ulaşabilme temennilerinde bulundu. - MERSİN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Çakacak, Valilik Personeli ile Bayramlaştı - Son Dakika


Advertisement